Trainern och jag

Idag vaknade man verkligen till en regnig höstdag men som tur är sol i sinne:) Frukost och morgonbestyr för både mig och hunden så kommer vi ut i regnvädret som inte alls är populärt av hunden men blir ändå en skön liten morgonpromenad.
 
Lite småuppvärmd så hoppar jag i cykelkläder och tar ett pass på trainern och det blir en härlig timme och så lite bålträning på det med pilatesbollen.
 
Och den där timmen sa bara svisch idag.
 
Ett pling i min mail har jag fått med att jag måste bestämma mig senast fredag om jag ska cykla med klubben och deras sub. 
Det som gör att jag tvekar är att jag inte har cyklat med dem någonting och det är ju viktigt att man känner trygg i gruppen när man ska cykla så. Jag laddar nog för nästa runda alltså 2014 med dem men jag ska cykla även nästa år och själv blir jag ju inte runt pölen det vet jag:) 
 
Eftersom jag har cyklat en gång tidigare så vet jag vad som väntar och hur konstig det än låter så ser jag fram emot det:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0