Skön runda

Underbart väder här denna måndag så det fick bli att lufta den svarta skönheten en stund idag.
 
Oftast när jag ska iväg på mina cykelturer så har jag ju bestämt mig för en rutt och det är inte ofta jag ändrar den och idag hade jag tänkt mig lite längre än min korta snabbrunda.
 
4,5 mil stannade turen på idag och det var en skön tur och jag tror att jag sken ikapp med solen när jag kom hem.
Fin medvind en bit men sedan slog motviden till men jag malde på och jag tyckte det var skönt och jag hade flyt i trampet.
 
Jag hoppas på en fin varm höst här så man kan fortsätta cykla länge ute..jo jag vet det finns inget dåligt väder och jag har en mycket bra dress för kyliga dagar så jag är allt förberedd här:)
 
Trainern ska även fixas till med min gamla racer på som man kan ta till som ett komplement och det är verkligen pannbens träning att sitta och mala på den tycker jag:)
 
Är det lite motigt i cyklingen vilket jag är ute eller inne så försöker jag plocka fram bilder framför mig och många gånger så går det lite enklare man kan liksom känna den där känslan man hade just då..det är vissa bilder från Vättern Rundan och även Tjejvättern jag plockar fram bl.a.
 
Efter dusch och mat i magen så plockade jag fram babyservetterna och putsade lite på cykeln innan den ställdes in.
Om ni inte har provat dessa tvättservetter som man egentligen har till sina små barn så prova cykeln blir skinande ren och fin.
 
Fin måndag som nu fortsätter i andra spår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0