Nära ögat

Hjärtat for upp i halskropen och pulsen ökade lite fortare än jag tänkt mig igår när jag gav mig ut på en liten cykeltur.
Efter ett par kilometer så passerar jag skidstugan där det är en hel del folk och tyvärr så tittar inte bilisterna när de åker ut därifrån de tar liksom för givet att det inte kommer någon och de kan inte skylla på att det dålig sikt för det är det inte.
 
Jag såg en bil när jag närmade mig och när jag är så gott som framme så kör han ut och jag slänger mig på bromsen och girar undan och ger gubben i bilen onda ögat och en näve i luften..så nära att det kunde ha blivit en vurpa över huven där.
 
Men trots den starten och en vind som var åt alla håll och kanter så blev det en skön tur dock inte så lång men bättre än ingenting:) för denna vecka har det inte blivit så mycket cyklat fast veckan är inte slut än.
 
Provade även på denna tur en långärmad tröja jag köpte via klubben som var mycket bra precis en sådan jag letat efter så det var ett bra köp..blev även en kortärmad tröja från dem så nu är det ett par byxor som ska till med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0