Cykla till 1000

Ja det är det som gäller i helgen via gruppen Cyklande Tjejer. Då vi har passerat 1000 medlemmar i gruppen så kom någon på att varför då inte försöka att cykla 1000 mil för att fira och det nappade vi på så klart:)
 
Strålande sol vaknade man till och redan strax efter 09.00 så satt jag på cykeln, ben och armvärmare och även vindväst fick följa med på turen och det var smått gränsfall med allt det på sig men det är inte många grader när man ger sig iväg ut denna tidiga morgon.
 
Vinden hade tyvärr också redan hunnit vakna till mer än jag trodde så det blev en hel del motvind men även lite fin medvind och jag var mer än nöjd när jag parkerade hemma efter min runda som blev 5 mil.
 
En fin start denna vackra lördag..höst i luften.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0