Anmäld

Idag klockan 09.00 öppnade anmälan till Vättern Rundan och det var smått kaotiskt innan man kom in på sidan men efter vad jag läst på facebook och Vättern Rundans forum med mycket strul så gick det smidigt för mig.
Betalningen och bekräftelse mail kom i ett nafs och jag fick även den starttid jag ville..det känns mycket bra..så nu är det bara träningen kvar:)
 
Detta blir alltså andra gången jag startar och det ska bli så kul och spännande.
 
Dock vet jag ingen i dagsläget som startat samma tid som mig men några minuter efter mig startar ett gäng som det var tänkt jag skulle åkt med men fegade ur men har jag en bra dag så kanske jag hänger på dem en bit:) 
Själv blir jag ju inte runt pölen det vet jag ju:)
 
Och min plan eller bild hur jag vill ta mig runt börjar så smått ta form men mycket kan hända på vägen och det måste man ha med i beräkningen också.
 
Fick även se att Vättern Rundan var fulltecknade redan jag undrar om det har gått så fort att få den fulltecknad någon gång men man har ju sett att det har blivit en sådan utveckling till många lopp och då gäller det inte bara cykling.
 
Idag blir det dock vila från träningen för mig, var ute på en runda igår i det härliga höstvädret och jag var mer än nöjd när jag kom hem efter 4,5 mil med tanke på hur mina cykelben har jobbat i veckan på trainern.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0