Sicken cykeltur

I morse efter morgonpromenaden med hunden så hoppade jag i mina cyklekläder. Kan säga att det är bra uppvärming dessa morgonpromenader.
 
Morgondimma och dis men man anade solen att den skulle komma fram. Tog dock på mig mina armvärmare som verkligen var ett mycket bra köp. 
Vattenflaskan och så kopplar på cykeldatorn och så upp på cykeln och man anar och känner att hösten är på gång så man får verkligen passa på och njuta av att kunna cykla i korta cykelbyxor ett litet tag till.
 
Trampar iväg lite lagom tills jag sävnger av och man kan börja köra lite mera. Inte mycket trafik på dessa vägar vilket är skönt och det är fina vägar och kuperat vilket är bra träning.
 
Morgondimman och diset gör att jag skulle ha behövt haft vindrutetorkare på glasögonen ett tag:) men så spricker solen fram och det är så fint och skönt..njuter! 
 
Benen trampar på och det flyter på bra och väl hemma så sluter det på 5 mil..och känslan är att jag skulle kunna ha trampat hur länge som helst..det är en härlig känsla.
Snittade 27 vilket jag är nöjd med:) 
 
Sicken fin början på denna fredag.
 
Det är som balsam för själen detta..friskvård..må bra träning:)

Kommentarer
Postat av: Katja

grymt jobbat, visst är det en härlig känsla att se att man på egen hand lyckats hålla sjysst tempo! :)

2012-09-03 @ 13:38:52
URL: http://cykelkatten.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0