Möte

Fick se att cykel klubben här på orten ska ha möte om ett par veckor och det hoppas jag att jag kan ta mig till.
Mötet är gällande motionssektionen där det ska disskuteras om bl.a. träningstider, fartgrupper,startpunkter m.m.
 
Skulle även annonseras i morgontidningen så jag hoppas att det kommer något bra ur detta möte och framförallt att det dyker upp tjejer som cyklar eller som vill börja.
 
Glest med tjejer i klubben vad jag förstått och det är väl något denna klubb och många andra klubbar i vårat avlånga land behöver jobba med att få tjejerna kvar i klubben.
 
Ett mycket bra tillfälle att hitta ett gäng och cykla tillsammans med hoppas jag att detta är.
 
Idag cyklar jag mycket själv och jag har inget emot det men ibland skulle det vara kul med sällskap på sina rundor.
Jag cyklar även tillsammans med min make vilket är bra träning och jag kan mer och orkar mer än jag tror..kanske typiskt tjejer att fega lite..men jag har tagit steg i år vad gäller min cykling.
 
Klubben har träningsrundor även idag men de ligger på en nivå där inte jag är idag vad gäller snittfart så därfär hoppas jag nu hitta ett gäng som är runt min fart och känner att de vill utvecklas för det vill jag med min cykling.
 
Om ni kikar in här i min blogg får ni gärna dela med er om hur det är i cykelklubben ni är med i.
 
Fika dags med fin läsning nu..nya numret av tidningen Cycling Plus kom i lådan idag:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fritz

sablar vad jag blir avis att du fått tidningen... kollar ju brevlådan grundligt varje dag efter den.. *Suck* får väl den imorgon =)

//Fritz

2012-08-30 @ 15:25:24
URL: http://www.cykelbloggar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0