Nytt år

Ska man göra som alla andra bloggare och göra en resumé av sitt år..nej jag hoppar det men kan sammanfatta det att det har varit ett bra år och jag är stark träningen har rullat på i stort som jag tänkt mig och det känns bra:)
 
Nytt år och jag ser fram emot detta år med mycket härlig cykling och annan rolig träning som får en att må bra till kropp och själ.
 
För är det något som är viktigt så är det att det måste vara kul och att jag gör det för min egen skull och att man har realistiska mål.
 
Huvudmålet är Vättern Rundan för mig i år men ska även trampa Tjejvättern och sedan har jag tänkt mig lite andra små lopp både före och efter Vättern rundorna men jag har även tankar på detta med löpning med små mål.
 
Kanske ses vi längs vägarna på våra cyklar:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0