Nya benvärmare

Köpte mig igår ett par benvärmare av märket Newline, har även de i armvärmare som jag tycker är toppen och de värmer mer än man tror.
 
Så sen eftermiddag så bara kände jag att jag måste ut och testa dem en kort runda så sagt och gjort så hoppade jag i cykelkläder och iväg och de fick känna av både vind och regn och jag är helnöjd med dem och rundan jag fick.
 
Ett komplement för att slippa ha tights på sig öven cykelbyxorna innan det blir för kallt för då är det underställ och tights som gäller för mig eller dressen som egentligen är för längdskidåkning men som passar perfekt för cykel också.
 
Utesäsongen på cykeln känns som den kommer bli längre för mig i år mot vad den brukar vara..kul:) 
 
Ikväll väntar möte som jag hoppas det ska komma något bra ur..rapport kommer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0