Premiärtur i skogen

Idag blev det en premiärtur i skogen för mig med mountainbiken som jag har som ett komplement tidig vår och på hösten men har då hållit mig på vägen men idag blev det att prova skogen och ojoj så kul det var:) så det kommer det att bli nu att varva med under hösten.
 
Blött och geggigt var det och man var prickig både här och där men det rör mig inte i ryggen.
 
Jag tog milslingan och så cyklade jag dit och hem så totalt blev det 1,7 mil för mig och det är helt okej för att vara premiärturen.
 
Slingan är kuperad och mycket rolig att cykla.
 
Mountainbiken jag har är en gammal efter en av döttrarna men som jag trivs bra med och den får hänga med så länge den kan här.
 
Cykla är så kul:))
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja!

2012-09-23 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0