Pannbensträning

Utesäsongen är inte över än för mig vad det gäller cyklingen men idag fick det bli premiär på trainern med min gamla hoj och det gick över förväntan.
Att cykla på trainern är något helt annat mot att cykla ute och det är verkligen pannbensträning att mala på den.
 
En härlig timme fick jag till trots att jag glömde musik..lite för ivrig att komma igång tror jag:)
 
Ett bra komplement är det i allafall att ha denna nu under hösten och vintern när man inte kan cykla på samma vis ute och jag vill försöka att hålla igång min träning regelbundet nu även under hösten och vintern.
 
Har ju något framför mig som jag tränar mot plus att jag mår bra av det till både kropp och själ.
 
Fin start denna lite höstliga lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0