Kort men härlig tur

Strålande sol vaknade man till denna torsdag och när hunden fått sin morgonpromenad så hoppade jag i mina cykelkläder.
 
Korta cykelbyxor fick det bli men tog mina armvärmare i fall att och det var lagomt att ha på sig och man får passa på att njuta av att kunna cykla barbent en liten tid till...hösten är på ingång och vi får hoppas på sådana här fina soliga höstdagar så cykeln får gå varm:)
 
Blev min korta runda idag och det blev en härlig tur och hemma fick jag se på min cykeldator att det var det snabbaste jag gjort denna runda på..härligt och det finns mer i kroppen vilken känns ännu härligare:)
 
Att jag varierar min cykelträning plus styrketräningen har gjort mig till en starkare cyklist. 
 
Och den där känslan efter ett träningspass..man har fyllt på kropp och själ med måbra saker:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0