Rekord i spåret..tjohej:))

Varit tyst länge här i bloggen nu men livet har rullat på här med träning och annat och mitt mål mot cykelloppen som väntar flyter på bra:)
 
Att hålla uppe motivationen året runt är inte lätt alla gånger och särskilt inte under mörka november men här finns den kvar och det är kul:) och just att det är kul att träna och att jag gör det för min egen skull är enormt viktigt.
 
Idag hoppade jag i löparkläderna och drog mot skidstugan och spåret där och skulle springa en runda, min yngsta dotter följde med som coach..hon löp tränar regelbundet och att springa med mig är lite som en fis i rymden men vi hade kul ihop:)
 
Det går långt mellan mina spring pass men tycker det är ett bra komplement nu för höst och vinterträningen.
 
Och idag slog jag rekord på mitt löparpass..tjohej:)) 1 mil sprang jag och det har jag aldrig gjort förut så nu kan man pricka av det på listan och det är en särskild känsla när man klarat det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0